Tennisles

LTC De Drieslag biedt de gelegenheid voor het volgen van tennislessen. Aan onze vereniging zijn twee tennisleraren verbonden en kunnen er lessen gevolgd worden op de donderdag en de vrijdag tot 21.00 uur.

Jeugdleden kunnen wekelijks m.u.v. vakanties, feestdagen en verhindering door ziekte of slecht weer tennislessen volgen op de vrijdagmiddag. Afhankelijk van het aantal deelnemers in één of meerdere groepen. Voor jeugdleden heeft de vereniging een pakket van contributie in combinatie met tennislessen. Voor meer informatie kan contact opgenomen worden via ons emailadres.

De kosten voor de tennislessen bedragen € 50,00 per uur voor seniorleden (2024). In dit uur wordt er 50 minuten lesgegeven en 5 minuten voor en na de les aangehouden voor het opstarten, afstemmen etc. De lessen kunnen individueel en in groepsverband worden gevolgd. In groepsverband worden de kosten van de les verdeeld over de deelnemers.

Met de tennisleraar wordt de omvang van de groep en het aantal te volgen lessen afgestemd. Voor de effectiviteit van de lessen wordt geadviseerd maximaal 4 personen per les en minimaal 5 lessen per reeks van lessen. Verdeeld over het jaar kunnen meerdere reeksen van lessen worden afgesproken. Onderling, tussen de deelnemers en de tennisleraar, wordt afgestemd op welke wijze de afgesproken reeks van tennislessen wordt ingevuld i.v.m. feestadagen, vakanties, ziektes, uitval door slecht weer of dat de banen zijn gesloten vanwege onderhoud etc.

Als u belangstelling heeft voor het volgen van tennislessen kunt u zich aanmelden via [email protected] . Bij het aanmelden graag aangeven op welke dag u les wilt volgen. Als u zelf een groep heeft gevormd met senior leden waar u graag mee wilt lessen kunt u zich als groep opgeven. Met de tennisleraren kijken we wanneer de tennislessen kunnen worden ingepland en ontvangt u van ons of de tennisleraar bericht wanneer de lessen gevolgd kunnen worden.

Betaling van de tennislessen en verdere invulling van de tennislessen zullen na de start van de reeks lessen rechtstreeks plaatsvinden met de tennisleraar en de deelnemers.

Voor vragen of aanvullende informatie over de tennislessen kunt u via het vermelde emailadres contact met ons opnemen en ontvangt u zo snel mogelijk bericht van ons.