Proeflidmaatschap

Tennis is weer ongekend populair en steeds meer mensen willen graag kennis maken met deze sport. Om op een laagdrempelige manier kennis te maken met tennis biedt LTC De Drieslag een Proeflidmaatschap aan.
Een Proeflidmaatschap is een compact lidmaatschapspakket van 3 maanden en is bedoeld om mensen kennis te laten maken met de tennissport en onze vereniging L.T.C. De Drieslag.

Wat?
Deelnemers aan het proeflidmaatschap kunnen tijdens hun lidmaatschap van 3 maanden:
- Kennismaken met de tennissport;
- Onbeperkt vrij spelen op de banen van L.T.C. De Drieslag;
- 5 tennislessen van onze tennisleraar volgen;
- Meedoen met KNLTB open toernooien (er kan niet worden  deelgenomen aan KNLTB-competities;
- Deelnemers aan een Proeflidmaatschap ontvangen een KNLTB-pas, zijn verzekerd en hebben toegang tot de ClubApp;
- Deelnemers kunnen meedoen aan de activiteiten van LTC De Drieslag;
- Geen vrijwilligersverplichtingen;

Het Proeflidmaatschap bij L.T.C. De Drieslag wordt het gehele jaar aangeboden. Voor het volgen van de tennislessen zijn minimaal 4 deelnemers met een Proeflidmaatschap vereist en wordt de startdatum in onderling overleg met de leraar en de deelnemers vastgelegd.

Voor wie?
- Voor mensen die graag kennis willen maken met tennis en niet meteen vast willen zitten aan een lidmaatschap van een jaar;
- Voor oud-tennisspelers welke de tennissport weer willen oppakken;
- Voorwaarde is dat niet eerder gebruik gemaakt is van een      Proeflidmaatschap of de Zomer Challenge;

Kosten Proeflidmaatschap 2024:
- Een Proeflidmaatschap, excl. 5 tennislessen: € 50,00
- Een Proeflidmaatschap, incl.  5 tennislessen: € 80,00

Aanmelden
Aanmelden voor een Proeflidmaatschap kan via onze website www.ltcdedrieslag.nl via de knop "lid worden?" rechtsboven op deze site.
Heb je vragen over het Proeflidmaatschap of over onze vereniging dan kun je contact met ons opnemen via ons emailadres: [email protected] .