Clubhuis

L.T.C. De Drieslag is eigenaar van clubhuis en park. Het is derhave logisch om clubhuis en park netjes te houden. Het onderhoud ervan wordt uitgevoerd door een team vrijwilligers.

Om hun werkzaamheden te verlichten vragen we de volgende regels in acht te nemen:
1. Laat geen rommel achter in clubhuis of op de banen.
2. In het clubhuis MAG NIET WORDEN GEROOKT.
3. Buiten is roken toegestaan, maar gooi de peuken in de daarvoor bestemde bak(ken).
4. Kom je van de baan, veeg dan het zand van je schoenen met behulp van de daarvoor aanwezige reinigingsborstels bij de deur.

Consumpties
In het clubhuis kunt u koffie of iets anders gebruiken. Gebruik hiervoor de betreffende apparaten. Voor meerdere koppen koffie gebruik je de koffietzetmachine, voor een enkele kop gebruik je een cupje. Heet water voor thee maak je met de waterkoker. In de twee koelkasten staan drankjes.
Gaarne wel uw consumpties direct afrekenen en de gebruikte kopjes en/of glazen weer schoon in de kast zetten. Lege flesjes in de kist onder de bar plaatsen. Afrekenen is simpel met het pinapparaat MyPos. Tik het bedrag in en houd je betaalkaart op het scherm. Klaar is kees.

Beveiliging
Voor het openen van het clubhuis heb je een 'druppel' gekregen. Houd de druppel bij de sensor, links van de deur.
In het clubhuis kunt u koffie of iets anders gebruiken.
In het clubhuis ligt een opmerkingenboekje waarin u vragen of opmerkingen kwijt kunt. Voor vragen en opmerkingen kunt u ons ook mailen: [email protected].

ALARM!!
Verlaat u het clubhuis, vergewis u er dan van dat iedereen weg is. Zorg dat de deur goed gesloten is en druk dan de geel oplichtende knop op de linker muur in (gezien als u buiten voor de deur staat). Wacht tot het lampje in de knop uit is. Het alarm staat nu aan.

Clubgebouw 1.jpg