Soorten Lidmaatschap en Contributie

Heb je belangstelling om lid te worden van onze tennisvereniging L.T.C. De Drieslag in Hoog-Keppel?

Via de link 'Lid worden?' in de balk bovenin onze website www.ltcdedrieslag.nl kun  jezelf direct inschrijven.  Wil je eerst graag meer informatie voordat je jezelf wilt inschrijven, mail dan naar informatie opvragen.

De verschillende lidmaatschappen en de contributiebedragen zijn in de tabel hieronder terug te vinden. De contributie bestaat uit een verenigingscontributie en de jaarlijkse KNLTB-KNLTB ClubApp contributie welke wij jaarlijks per actief lid afdragen.

De hieronder vermelde contributiebedragen zijn voor gehele kalenderjaar 2024 en worden jaarlijks opnieuw vastgesteld door de Algemene ledenvergadering.

Senioren: 18 jaar en ouder

€  185,00

Studenten (vanaf 18 jaar) €  105,00
Junioren 14 t/m 17 jaar €  105,00
Junioren 9 t/m 13 jaar €    95,00
Junioren t/m 8 jaar €    70,00

*Als peildatum voor de leeftijd wordt de leeftijd gehanteerd van het lid op 1 januari van het komende contributiejaar.

Voor nieuwe leden welke zich gedurende de loop van het jaar inschrijven bedraagt de contributie de vaste jaarlijkse afdracht aan de KNLTB/CLUBApp en de jaarlijkse verenigingscontributie voor de nog resterende maanden in dat kalenderjaar.

Het rekeningnummer is NL79RABO 0315 0334 87

t.n.v. LTC De Drieslag.