Introducés

Introducés van leden zijn welkom bij onze vereniging.

Hiervoor gelden de volgende afspraken.
Een introducé mag incidenteel door één of meerdere leden worden meegenomen. Hieraan is geen maximum gekoppeld per jaar, maar het is wel de bedoeling dat het bij incidentele gebeurtenissen blijft.

Een lid mag maximaal drie personen per keer introduceren voor het spelen van een dubbel. Met deze introducés mag maar één baan worden gereserveerd. Je kunt dus niet twee enkels gaan spelen en twee banen hiervoor reserveren.

De kosten van een introducé bedragen € 4,50 per introduce voor 90 minuten spelen. De betaling vindt direct plaats bij het reserveren van de baan d.m.v. een ideal betaling via de ClubApp. Pinnen of contant is niet meer mogelijk.
Andere leden kunnen dan direct zien dat de baan gereserveerd is met één of meerdere introducés.

Baan reserveren met introducés:
1. Het reserveren van een baan voor het spelen met introducés kan alleen plaatsvinden via de ClubApp. Dit gaat op dezelfde wijze als wanneer je een baan reserveert voor je zelf en andere leden.
2. Wanneer je in de ClubApp onder "Spelen" gekozen hebt voor het tijdstip en de baan, kom je in het scherm waarin je aangeeft met wie je gaat spelen.
3. In het scherm "Met wie je gaat spelen"  kun je een introducé toevoegen. Vul hier de naam en het E-mailadres in van de introducé en druk op "Done" en "Introducé toevoegen".
4. In het scherm verschijnt de naam van de introducé en het verschuldigde bedrag. Als je dan op reserveren drukt kom je automatisch in de Ideal omgeving om het verschuldigde bedrag direct te betalen. Het lid welke de reservering uitvoert betaalt dus voor de introducé.