Meet & Play

Vanaf 1 maart 2023 is L.T.C. De Drieslag aangesloten bij KNLTB Meet & Play.

Met meet & Play kunnen onze leden op een laagdrempelige manier spelen op tennis- en padelbanen bij andere verenigingen tegen betaling van een vergoeding. Bijvoorbeeld tijdens een vakantie in Nederland kan gespeeld worden op de tennis- of padelbanen van een deelnemende vereniging in de buurt van je vakantiebestemming.

Deelnemende verenigingen stellen hiervoor hun banen (zowel tennis als padel) beschikbaar op tijdstippen, dat de eigen leden deze niet hebben gereserveerd.
Bondsleden van andere verenigingen kunnen nu ook gebruik maken van onze tennisbanen op alle dagen van 09.00 uur tot 17.00 uur.
Elke vereniging bepaalt zelf de vergoeding welke in rekening wordt gebracht. Bij onze vereniging is deze vergoeding € 15,00 voor 90 minuten spelen. Reserveringen en betalingen verlopen alleen via de ClubApp of website.

Meet & Play is daarnaast een digitale wervingstool, waarmee we nieuwe spelers de mogelijkheid kunnen geven om kennis te maken met tennis op onze club door het aanbieden en promoten van activiteiten. Hieraan zal nog een verdere invulling aan gegeven gaan worden.