Baanreservering

Ook wij gaan met de tijd tijd mee. Het afhangbord rechts op de muur, onder de luifel, wordt niet meer gebruikt.

Reserveren

Voor het reserveren van een baan gebruiken we de KNLTB ClubApp. Dat is de handigste methode.
Met deze App kunt u een speelperiode reserveren, samen met een ander lid (enkel) of drie leden (dubbel) van de vereniging.
Een andere mogelijkheid is reserveren via deze website. Dat gaat met behulp van de knop 'Reserveer je baan' rechtsboven, naast Mijn Club. Hiervoor dien je je bondsnummer en je wachtwoord te gebruiken. In  de kolom rechts kun je kijken welke banen beschikbaar zijn. Na invullen van de deelnemers kun je de gewenste dag kiezen en vervolgens de tijd. Die wordt aangegeven in hele uren, maar door op het hele uur te drukken krijg je de mogelijkheid om per kwartier een tijd te kiezen.

Spelen zonder reservering is mogelijk. Maar ... een baanreservering via de App gaat altijd vóór spelen zonder reservering. Dat kan ertoe leiden (bijvoorbeeld als alle banen bezet gaan worden) dat je de baan vrij dient te maken als iemand komt die wel gereserveerd heeft via de ClubApp. Om teleurstelling of ergenis te voorkomen vragen wij u de ClubApp te gebuiken voor het reserveren van de banen.

Restricties Jeugdleden
Jeugd tot en met 13 jaar (JB-leden) mag tot 19.00 uur reserveren.
Jeugd tot en met 17 jaar mag tot 20.30 uur reserveren.