We hebben weer een clubkampioen hartenjagen

29 januari 2024

Op vrijdag 26 januari 2024 werd er in het clubgebouw van onze tennisvereniging vanaf 20.00 uur gestreden om het kampioenschap hartenjagen. Zestien kaarters gingen vol overgave de strijd aan met elkaar. Er werd gespeeld “met maat” en de bedoeling was in ronde 1 zoveel mogelijk punten te scoren. In ronde 2 werd van maat gewisseld en ook nu weer was het de bedoeling maximaal te scoren. Per ronde werden zestien partijen gespeeld en na twee rondes was de speler of speelster met het hoogste aantal punten de clubkampioen. Enkele spelers en speelsters maakten voorafgaand aan de wedstrijd vele oefenuren om zo goed mogelijk voor de dag te komen. Het oefenen heeft zijn vruchten afgeworpen. Annemieke Bloemers zag haar trainingsuren beloond met de titel.
Ze werd de clubkampioen voor het jaar 2024. De top drie zag er als volgt uit: Annemieke Bloemers 593 punten, Jos Janssen (gastspeler) 544 punten en Corrie Peeters 518 punten.
De clubkampioen Ron van Asselt van het jaar 2023 haalde met 516 punten het podium net niet.
Door de inbreng van de mensen die de verzorging van de inwendige mens voor hun rekening namen en de inzet van de spelers, kunnen we terugkijken op een geslaagde clubavond!
Volgend jaar weer? Bij voldoende aanmeldingen neemt de activiteitencommissie de organisatie weer voor zijn rekening.

Nieuwscategorieën