Onderhoudsdag

11 mei 2024

Zaterdag 18 mei a.s. (de tweede van de vier geplande data voor 2024) organiseren we weer een onderhoudsdag op ons tennispark om o.a. te snoeien, onkruid te verwijderen, schoonmaken en het verrichten van andere klusjes/reparaties.

Uw hulp is noodzakelijk om ervoor te zorgen dat wij ons tennispark nu en in de toekomst kunnen blijven gebruiken om de tennissport te beoefenen. Daarnaast maken vele handen licht werk en is het leuk om kennis te maken met leden die je misschien nog niet kent. Deze onderhoudsdag start om 9.00 uur en duurt tot 12.30 uur. Rond 10.15 uur drinken we gezamenlijk een kopje koffie en voor de deelnemers is er om 12.30 uur een kopje soep met een broodje.

We vragen u om u aan te melden als u komt meehelpen en of u wel/niet deelneemt aan de lunch. Aanmelden graag via het email adres [email protected]

De volgende onderhoudsdag staat gepland op zaterdag 3 augustus, deze planning kunt u vinden in de KNLTB clubapp onder club, agenda.

Wij hopen u te zien de 18e

Nieuwscategorieën