IJsheiligentoernooi 2024

17 mei 2024

Op 13 mei 2024 werd er gespeeld om de titel "IJsheiligen koning" of "IJsheiligen koningin" op ons tennispark. Er werd door 26 leden gestreden om uiteindelijk als winnaar uit de bus te komen. De weergoden waren ons gunstig gezind en van de zitplaatsen op het terras werd dankbaar gebruik gemaakt.  De ene genoot van de inzet op de velden en de ander rustte uit na een tomeloze inzet.  Krijgen we een koning of een koningin?  Het werd een koningin.

Pop Nieuwboer behaalde 21 punten en werd de verdiende winnares. Willem Hulshof eindigde op plek twee met 19 punten en Ivonne Kooij behaalde met 17 punten de derde plaats.

Volgend jaar weer? Als het aan de activiteitencommissie ligt gaat dat gebeuren gezien de goede sfeer tijdens de wedstrijden en de gezelligheid bij de "derde helft". Maar, zoals bij alle activiteiten, ligt het wel of niet doorgaan aan de leden die zich aanmelden. Bij voldoende belangstelling trekken we in het jaar 2025 weer ten strijde om de titel "koningin" of "koning" te bemachtigen.

Nieuwscategorieën