ABNAMRO toernooi

02 maart 2024

Al vele jaren plannen wij met ons maandagochtend tennisgroepje een dag om het ABNAMRO tennistoernooi in de Ahoy in Rotterdam te bezoeken. Een leuk dagje uit met vaak mooie wedstrijden. Dus ook dit jaar gepland en wel op vrijdag 16 februari, 's morgens om 9.00 uur vertrek met de trein. In de Ahoy aangekomen, eerst natuurlijk koffie en dan op naar het center court. De dubbelpartij met Koolhof gezien die uiteindelijk de winnaar is geworden van de heren dubbel. Vervolgens een aantal enkelpartijen waaronder Dimitrov / Shevchenko en  De Minaur / Rublev.  Buiten het kijken van de wedstrijden is er van alles te zien en te doen in de Ahoy. Dus tussen de partijen door is het heerlijk om er rond te lopen en even te kijken bij wat spelvormen (hoe hard is je service), een hapje te eten bij een foodtruck, te shoppen etc. Al met al een mooi uitje.  Een bezoek waard!

Nieuwscategorieën